TERMÉSZETI ÉS MŰVÉSZETI KALANDOK BALIN, LOMBOKON ÉS JÁVÁN

2017. július 2-15 (13 éjszaka + utazás)

Érkezés Balira: július 2.                Hazaindulás: július 15.

Ez az utazás a természeti és művészeti kincseken keresztül ad ízelítőt Bali, Lombok és Jáva szigetéből.  AZ Út alacsony költségvetésű, de gazdag a tartalmas programokban. A szép és kényelmes szállások, elbűvölő helyszínek mellett a bőséges szellemi tartalom is  értékessé teszi a két hetes utazást. A 3 blokkból álló program nem csak Bali, Lombok és Jáva természeti csodáiból mutat meg gyöngyszemeket, hanem speciális ismereteket és belső élményeket is ad a helyi művészetből és kultúrából.

1. Ubud /Bali/ –  6 nap és éjszaka a helyi művészet és kultúra egyik központi városában.   Ubudi tartózkodásunk során ez alkalommal nagyrészt művészeti élményeken keresztül fedezzük fel azt a Balit, amelyet kevesen ismernek. Ősi örökségek, a maszk és bábművészet, festmények, táncok, ősi mesterségek az értő közönség számára a valódi Bali lelkét közvetítik. Mi magunk is részesülünk néhány élvezetes alkotóélményben. Utazásaink során különleges helyeket látogatunk meg, melyek még életben tartják a tradicionális élet emlékét. Misztikus templomok, szent források és helyek, múzeumokban őrzött alkotások még Bali korábbi arcait és vonásait tükrözik. Különleges tudással gazdagodhatunk saját élményű festőgyakorlat közben, megismerkedünk azzal a kozmikus szimbolizmussal, mely az ősök öröksége, de még most is alapvetően meghatározza a helyiek életét. Részünk lesz azonban csodás pihenőhelyeken töltött időben is, amikor a természet szépségével töltődhetünk Ubudban és környékén.

A víz folyamatosan része az utazásnak, így az Ubudban töltött napok során sem marad ki. Patakok, vízesések, a szabadon tölthető napon a tenger is könnyen elérhető.

2.Sekotong  /Lombok-sziget/ – 3 napot és éjszakát töltünk egy másik elbűvölő szigeten, melynek valaha szintén a hindu-buddhista kultúra volt az alapja.

Egy egyedi népcsoport, a sasakok a sziget eredeti őslakosai, akik a 17. századtól kezdve egyre inkább a muszlim vallást követik, ám bizonyos hindu és animista elemek miatt egy speciális keverékét találjuk az említett vallásoknak. A sasak kultúrát fazekasságán és szőttesein keresztül ismerhetjük meg.

Lombok nagy része erdővel borított, ám mégis az álomszerű tengerpartajai miatt szeretik leginkább az idelátogatók. A 3  nap fókuszában  a tengerrel való kapcsolódás is erősen dominál, gyönyörű fehér homokos partok és türkizkék színű tenger inspirálja fantáziánkat, sznorkelezés közben pedig a trópusi tenger vízalatti világába is bekukkantunk. Tengeri csónakkal közeli kisebb szigetekre is átlátogatunk – garantált a felhőtlen szabadság érzés.

3.Lovina /Bali/ és Ijen Vulkán /Jáva/  – Lovina és környéke egészen más arcát mutatja annak a Balinak, amit Ubudban találunk. Tengerparti halászfalu lévén a tengeri herkentyűket kedvelők kulináris paradicsoma, de itt kapunk arra is lehetőséget, hogy a vadon élő delfinekkel találkozzunk.

Innen a környező hegyekbe és különleges szakrális erdőbe is ellátogatunk, tovább mélyítve Bali spirituális világáról szóló tudásunkat, és a dzsungelben is teszünk majd egy felejthetetlen sétát.

Lovinából teszünk egy hosszabb utat egy újabb szigetre és átkompozunk Jávára is. Olyan természeti kincset tekinthetünk meg Jáva dél-keleti részén, amely a világon egyedülálló. A türkizzöld színű hatalmas, savas krátertó és a működő tűzhányó, mely éjjel kékes fényben izzik, örökre szóló élményt kínál azoknak, akik a természethez való kapcsolódásból merítkezve szeretnek töltekezni.

Programvezető: Király Mónika, Balin élő pszichológus, művész

Társszervező: Intoindo – Az indonéz cég több éves tapasztalattal rendelkezik búvár, kaland és spirituális túrák szervezésében. Helyismeretük és tevékenységük nem csak Balira, de Indonézia más szigeteire is kiterjed.

További részletekért az alábbi panelen keresztül  tudod felvenni velem a kapcsolatot: